Etykiety

wtorek, 7 kwietnia 2020

Muzyka 6e - 07.04.2020

Treści: Instrumenty dęte blaszane. Barwa dźwięku i budowa. Trąbka, puzon, róg, tuba.

Witajcie Kochani! Dziś poznamy instrumenty dęte blaszane. Jak sama nazwa wskazuje są one zrobione z blachy i w tym wypadku nie będziemy mieli takich odstępstw, jak to było przy instrumentach dętych drewnianych. Blaszane naprawdę zawsze są z blachy.
Zapiszcie temat i wpiszcie do zeszytu nazwy instrumentów. Znów będą one zaprezentowane na krótkich filmach. I tak jak w zeszłym tygodniu poproszę was byście w komentarzu napisali, który z instrumentów podoba się Wam najbardziej. Za ten komentarz dostaje się plus.

Temat: Instrumenty dęte blaszane.

trąbka

puzon

waltornia (róg)

tuba

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wesołych Świąt!!!

25 komentarzy:

  1. Adam Talarczyk 6e obecny

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecna, Hanna W. 6e. Najbardziej spodobał mi się puzon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawid Strojec 6e Najbardziej przypadł mi do gustu Waltornia (róg)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecna Nikola Wojczuk

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola Kubacka obecna 6e, jak dla mnie- Waltornia (róg)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beniamin obecny i najbardziej spodobała mi się tuba

    OdpowiedzUsuń
  7. Edgar olek 6e obecny trąbka puzon nie mogę wybrać

    OdpowiedzUsuń
  8. Ignacy B. Najbardziej podoba mi się Trąbka, kojarzy mi się z muzyką z okolic lat dwódziestych

    OdpowiedzUsuń
  9. Martyna Olbrych 6e obecna podoba mi się Waltornia

    OdpowiedzUsuń
  10. Łukasz obecny do mojego gustu przypodobała się tuba

    OdpowiedzUsuń
  11. Norbert D. 6e obecny

    OdpowiedzUsuń
  12. Weronika D. obecna najbardziej mi się spodobała Tuba

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecna Marcelina D klasa 6e podoba mi się tuba

    OdpowiedzUsuń
  14. Obecna, Amelia K. 6e najbardziej spodobał mi się puzon

    OdpowiedzUsuń
  15. Obecna, Anna K 6e, najbardziej spodobał mi się Puzon.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obecny Bartosz S.

    OdpowiedzUsuń
  17. obecny Przemek W. podoba mi się trąbka

    OdpowiedzUsuń